top of page

Fotografe


Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn site! Mijn naam is Amy Cooks, 32 jaar (alweer), geboren en getogen in Alkmaar en nu woonachtig in Amsterdam, prachtstad! Naast fotografe ben ik peuterjuf of naast peuterjuf ben ik fotografe! Een fantastische combinatie voor mij, ik ben gek op fotograferen en ik ben dol op kinderen!

Ik fotografeer nu 3 jaar bruiloften. Elke bruiloft is uniek. De voorbereidingen, het moment dat jullie elkaar voor het eerst zien, het jawoord, familie en vrienden die een traantje wegpinken, de toost en de ontlading op het feest… Elk moment is bijzonder en waard om op het mooist vastgelegd te worden!

Een bruiloft fotograferen voelt voor mij niet als werken, het voelt als getuige mogen zijn van een fantastische dag waar de liefde gevierd wordt. Ja dat klinkt misschien heel cliché maar het voelt het echt zo! Mijn stijl van fotograferen noemen ze ook wel de journalistieke stijl. Ik hou niet van teveel geposeerde foto's, ik fotografeer liever de spontane momenten, de details, de gekke momenten, de onderonsjes, wie jullie "echt" zijn, waarbij ik zoveel mogelijk op de achtergrond probeer te blijven.

Hebben jullie interesse? Mail of bel me dan gerust voor meer informatie of voor een (vrijblijvend) kennismakingsgesprek. Ik ben natuurlijk ook erg nieuwsgierig naar jullie!

Groetjes Amy


RECENT POSTS
SEARCH BY TAGS
Er zijn nog geen tags.
ARCHIVE
bottom of page